miercuri, 23 iulie 2014

Un colt de rai...


Romania mea, un colt de rai...
Tara mea draga , oare pana cand vei ramane ,,o halca de carne" din care trag cu sete hienele infometate de interese proprii ? Voi hienelor care conduceti tara ,care infometati  un popor intreg ,oferind copiilor nostri un viitor negru , plin de ,,nimic" oare cat va mai rabda pamantul?
Romania mea, o tara plina de cultura,de oameni gospodari pe fetele carora nu poti citi decat tristete, neputinta si durere.Romani osanditi la saracie, fara nici o raza de speranta.
Romania mea, o tara cu oameni frumosi, cu o traditie unica, cu minti luminate, care sunt nevoite sa plece pe alte meleaguri sa se foloseasca altii de stiinta lor sclipitoare.
Vedem atat de multe case goale,case in care doar soarele si luna mai lumineaza, case din care romanii nostrii au plecat sa isi castige o bucata de paine, romani cu lacrimi in suflete, departe de glia lor, gustand doar painea amara a strainatatii. Romani osanditi la sclavie pe pamanturi secatuite de umanitate. Romani care isi lasa acasa copilasii suferind, copilasi carora nimic nu le poate umple golul din sufletele Stiti voi oare cum este departe de casa? Stiti ca asa cum incepe o zi asa se si termina, in lacrimi care ard obrajii mamelor si al tatilor plecati departe sa poata oferi un trai normal celor dragi de acasa.
Romania mea, Te iubesc ...iar pentru cei care te conduc, as vrea sa pot aprinde doar o lumanare.....

                                                                                                ...iubeste si tu Romania mea !!!....

                                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu