vineri, 27 septembrie 2013

PRAJITURICA RAPIDA CU ZMEURA

...nu trebuie sa fi mare maestru, sa prepari  aceasta reteta ...


Facem rapid un pandispan din:
-3 oua
-6 lg zahar
-4 lg faina + 2 lg amidon
-un praf de sare
-4 lg de iaurt
-1 lgt praf de copt

Separam albusul de galbenus . Mixam bine albusurile cu praful de sare, adaugam zaharul in ploaie cate putin. Mixam galbenusurile cu iaurtul si le turnam peste albusuri cu grija. Incorporam faina in care am pus cele 2 lg de amidon si praful de copt. Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt sau ulei si faina...Dam la cuptorul incins pt cca 15 - 20 min.



Mixam bine 250 ml frisca ( proaspata sau vegetala ) cu 2 lg zahar pudra si 5 lg de iaurt proaspat.
Despre fructe pot sa va spun ca putem folosi si alt tip ...capsuni, fragute, afine, mure...care ce preferinte aveti, eu am facut-o cu zmeura de data asta .
Am folosit cca 300 gr de zmeura.

Taiem pandispanul in doua , punem zmeura intreaga,un sfert din cantitatea de frisca  si cealalta jumatate de pandispan.



Imbracam in frisca ramasa si ornam dupa preferinta.



Pe lateral eu am folosit fulgi de migdale, se orneaza usor si arata foarte bine...

Lasam la rece macar trei ore...daca rezistati !!!

...deci desertul e gata in trei pasi si cinci miscari...
POFTA BUNA DRAGILOR !!!!


...si o felie generoasa pt voi dragii mei !!! ...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu