duminică, 19 ianuarie 2014

Mini tarte



Cu gandul la ceva dulce, azi am creat cateva mini tarte cu crema de branza dulce, ce a iesit ??...lumea a zis ca sunt delicioase...

Ingrediente pt aluat :
-200 gr unt
-300 gr faina
-2 galbenusuri
-un praf de sare
-100 gr zahar
-1 lgt praf de copt

Pentru umplutura:
-300 gr branza de vaci
-100 ml lapte
-2 galbenusuri
-100 gr zahar
-vanilie
-2 lg de faina

Mai avem nevoie de piersici din compot si dulceata ( eu am folosit dulceata de afine ).

Mod de preparare :
 Mixam bine untul cu cele 100 gr de zahar, adaugam galbenusurile si incorporam faina in care am pus praful de copt. Lasam aluatul la frigider o ora. Impartim aluatul in 4 parti egale si fiecare parte in 10 bilute, deci, trebuie sa ne iasa 40 de mini tarte ( formele de briose sunt cele mici ). Fiecare biluta o modelam in formele de briose. Punem formele intr-o tava si le dam la cuptorul incalzit pt cca 25 min.
Intre timp pregatim crema.
Laptele, zaharul si galbenusurile le amestecam intr-o craticioara si le punem la foc mic. Cand incepe sa fierba adaugam faina amestecata cu putin lapte, vanilia si facem o crema densa. Eu pun tot timpul cam 3-4 lg de faina, torn treptat pana cand crema devine densa, de multe ori nu imi ajunge faina cu laptele si trebuie sa mai fac alta, asa daca imi ramane putin...mai bine....
Lasam aceasta crema la racit. Cand este racita complet o adaugam treptat la branza de vaci. O mixam bine, gustam si daca consideram ca nu este destul de dulce mai putem adauga putin zahar praf.
Taiem piersicile din compot mai marunt, le punem in mijloc si deasupra cu un posh punem crema. Eu am facut si cu dulceata, merg foarte bine in combinatie cu branza de vaci...


Este un desert perfect !!! 


Pofta buna !!!


Un comentariu: