marți, 5 noiembrie 2013

COSULETE CU NUTELLA SAU DULCEATA SI BEZEA CU NUCA



Delicioase, aratoase si pe placul tuturor...

 Ingrediente  pentru aluat:
-250 gr unt
-100 gr zahar pudra
-3 galbenusuri
-350 gr faina
-10 gr praf de copt

Pentru umplutura avem nevoie de :
-200 gr zahar pudra
-200 gr nuca macinata
-4 albusuri
-dulceata  de prune sau afine
-nutella

Modul de preparare:
 Mixam bine untul cu zaharul si treptat adaugam cate un galbenus. Adaugam faina in care am pus praful de copt si framantam aluatul cu mana pana nu se mai lipeste de maini. Daca mai trebuie, mai putem adauga cateva linguri de faina.Dam aluatul la frigider pentru 1/2 h.

Impartim aluatul in patru parti egale si din fiecare parte formam 10 bilute, deci, trebuie sa ne iasa 40 de cosulete.La cele 3 albusuri mai adaugam inca unul si le mixam bine cu cele 200 gr de zahar pudra si adaugam nuca macinata.


Fiecare biluta o modelam in forma de briose, dupa care punem o lingurita de dulceata sau nutella si deasupra cu un posh punem albusul cu nuca.


Punem formele intr-o tava normala de aragaz si le dam la cuptorul incins pentru cca 20-25 min.


Se scot cu usurinta din forme.
Deasupra presaram zahar pudra si ....se topesc in gura !!!!!!!
Pofta buna si spor la lucru dragilor !!!!!!!










2 comentarii:

  1. le-am mai vz la tine si am tot zis ca le fac si eu...imi place combinatia asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt o bunatate, se topesc in gura, ai mei sunt fascinati de ele !!!

      Ștergere