marți, 4 iunie 2013

Desert cu capsuni

Un desert irezistibil...
Pentru blat avem nevoie de :
-4 oua
-6 lg faina
-6 lg zahar
-coaja de la o portocala
-1 lgt praf de copt

Mai avem nevoie de :
-500 gr capsuni
-150 gr zahar
-500 ml frisca
-2 portocale
Inainte de  toate spalam bine capsunile, le taiem , punem cele 150 gr zahar, stoarcem cele doua portocale peste ele si le dam la frigider pt o ora.
Tapetam cu hartie de copt o tava , dam drumul la aragaz 
Separam albusurile de galbenusuri, mixam bine albusurile cu zaharul, galbenusurile cu coaja de portocala. Turnam galbenusurile peste albusuri si adaugam faina in care am pus praful de copt.
Turnam compozitia in tava, o dam la cuptor pt cca 20 min. Lasam blatul la racit.
Strecuram capsunile de sucul lasat. Jumatate ii mixam bine. Mixam frisca si adaugam capsunii mixati in ea.
Pregatim paharele.
Taiem blatul in forme rotunde sau il rupem bucati mai mici.
Incepem sa aranjam desertul.
Punem un rand de capsuni, blat, insiropam cu siropul de la capsuni, frisca si tot asa....
Il lasam la rece , macar 4 ore.
Eu am vrut sa stea la rece...e mult mai bun, doar ca ai mei au dat tarcoale la frigider si a doua zi ...mai erau doar ....urme....
Pofta buna !!!

8 comentarii:

  1. arata intr-u mare fel si sunt convinsa ca-i delicios...felicitati, Iulia! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Grozav de bun! Ma bucur nespus ca ti-ai facut blog! Pup fata draga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Alinuta...mai am de lucru la el...dar pt inceput e bun !!! poop !!!

      Ștergere
  3. Dragă Iulia,
    nu ai vrea tu să vii la vară un weekend la Brașov să îmi faci un desert, două, trei? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper sa am şi eu ocazia sa fac desertul asta, ca prea-i aratos. :)

    RăspundețiȘtergere