joi, 13 iunie 2013

Pui pe sare, ciupercute umplute, ardei copti si sos de usturoi cu iaurt

Crocant si fraged, puiul pe sare a avut un mare succes !


Avem nevoie de:
- un pui mediu sau depinde cine, cum il prefera...
-500 gr sare de mare ( am pus eu...)
-oregano, cimbru, piper . boia dulce sau iute, o lg ulei


In tava de la aragaz punem hartie de copt si sarea.
Se spala bine puiul, se taie in doua pe partea cu pieptul si se aseaza cu partea cu pieptul pe sare. Facem un amestec din toate condimentele si le presaram peste pui...
Dam tava la cuptor pt 1 1/2 h.
La sfarsit eu am pus o lg de ulei deasupra...e optional...

Se poate garnisi dupa preferinta...eu am facut ciupercute umplute, cartofi natur, ardei copti si sos de usturoi cu iaurt slab...

Se curata ciupercutele,se taie coditele. Tocam coditele de la ciuperci, 2 cepe verzi, patrunjel verde, usturoi verde si le calim in putin ulei  Umplem ciupercile si le dam la cuptor. Ultima data punem branza in fiecare ciuperca si mai lasam la cuptor pana se topeste branza...

Sosul cu iaurt si usturoi verde se face foarte simplu....tocam marunt o legatura de usturoi verde , adaugam sare si iaurt cat dorim...




Pofta buna !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu