miercuri, 5 iunie 2013

Tarta cu faina spelta si cirese

Dragii mei, am facut o noua ' creatie ", o minunata tarta cu cirese si faina spelta...
Avem nevoie de :
-3 oua
-2 lg faina spelta
-2 lg fulgi de ovaz
-3 lg amidon de porumb
-3 lg iaurt degresat
-5 lg zahar brun
-1 lgt praf de copt

-200 gr cirese din care scoatem samburii
-indulcitor pentru presarat deasupra
Separam albusurile de galbenusuri.Intr-un bol amestecam faina spelta, fulgii de ovaz, amidonul si praful de copt.
Mixam bine albusurile cu zaharul.
Mixam galbenusurile cu iaurtul si le turnam peste albusuri, incorporam  amestecul de faina. Turnam compozitia intr-o tava rotunda tapetata cu hartie de copt.
Punem ciresele deasupra si dam tava la cuptor pana trece testul scobitoarea, cca 25 min.
Deasupra presaram indulcitor .
Este pufoasa si numai buna sa ne inveseleasca ziua !!!!

Pofta buna !




4 comentarii:

  1. ce sa mai zic...pufosenie de-asta as vrea sa am in fiecare zi :) nu am fol niciodata faina asta(cred ca ti-am mai zis)...o sa citesc si eu despre ea. O seara faina si sa va fie de bine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult Beta !! Despre faina spelta, tot ce pot sa iti spun este ca are proprietati foarte benefice organismului ...pooop !!! <3

      Ștergere
  2. Ce buna e! Unde ai gasit faina spelta? Eu tot caut pe la magazinele naturiste si astia nici n-au auzit de asa ceva. :))

    RăspundețiȘtergere